ضمانت 7 روزه بازگشت کالا





ضمانت 7 روزه بازگشت کالا
1399/4/1    
بازدید: 358
 ضمانت برگشت 7 روزه کالاي خريداري شده
 
کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند داراي گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا میباشند.در صورتي که کالاي خريداري شده ايراد يا اشکال فني داشته باشد، خريدار محترم بايستي اشکال و يا ايراد فني را حداکثر تا 7 روز کاري پس از دريافت
کالا، با فروشگاه در ميان بگذارد
لازم به ذکر است: اقلامي که به عنوان هديه‌ از طرف فروشگاه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ريال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعويض نيستند. در صورتي که کالاي خريداري شده ايراد يا اشکال فني داشته باشد، خريدار محترم بايستي اشکال و يا ايراد فني را حداکثر تا 7 روز کاري پس از دريافت کالا، با فروشگاه در ميان بگذارد.
جهت استفاده از ضمانت برگشت 7 روزه کالا: لازم است که جعبه و بسته بندي ارسالي کالا را تا پايان 7 روز نزد خود نگه داري نماييد. بازگشت کالا و محصولات فروشگاه در بسته بندي ارسال شده جهت استفاده از ضمانت 7 روزه الزامي مي باشد. هرگونه خط خوردگي، پاره شدن و مخدوش شدن بسته بندي ارسالي از سوي فروشگاه ضمانت برگشت 7 روزه کالا را از بين خواهد برد. با توجه به اينکه دريافت کالا از شرکت حمل کننده نشان دهنده صحت آن مي باشد، هرگونه اشکال‏‏‌هاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانندآن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست از محصولات ارسالي ايجاد شود، شامل حال اين ضمانت نمي‏‏‌شود. اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد، بايد حداکثر طي 72 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به واحد پشتيبان سايت از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود. اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بسته بندي، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد. در صورتي که امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي
 ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات ارسالي نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.
 
انصراف از خرید
 
 باتوجه به اينکه خريد از سايت و ثبت سفارش شما هزينه بر و مستلزم زمان است خواهشمند 
است در خريد و ثبت سفارش خود دقت لازم را بنماييد. با اين حال در صورتي که پس از ثبت سفارش از خريد خود منصرفشده ايد اگر هنوز سفارشارسال
نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌ تر به پشتيبان سايت اطلاع داده شود. اگر پس از دريافتکالاي خريداري شده از خريدخود منصرف شويد، حداکثر تا 7 روز کاري‏، بايد انصراف خود را به پشتيبان سايت اطلاع دهيد. در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد پشتيبان سايت، تنها در صورتي امکان‌ پذير است که در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنين اگر کالا به‌ همراه هديه فروخته شده باشد، بازگرداندن هديه همراه آن نيز الزامي است. لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا، حتي در بسته بندي امکان استفاده از اين سرويس را ازبين خواهد برد. همچنين در صورت انصراف از خريد، ارسال کالا به عهده مشتري خواهد بود
 
هزينه ارسال کالاي برگشتي
 
اگر ايراد فني، وجود مغايرت فني يا فيزيکي يا آسيب ديدگي ظاهري، به تاييد پشتيبان سايت برسد، هزينه‌هاي ارسال به عهده فروشگاه است. براي واريز هزينه پست به حساب مشتري، قبض پستي با مهر شرکت پست بايد همراه کالا به هنرکده ارسال شود. در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط پشتيبان سايت، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.
 
چگونه درخواست خود را به خدمات پس از فروش سایت اطلاع دهید؟
 
با شماره تلفن 33920369-061 واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
و یا در قسمت" تماس با ما" پیام خود را ارسال فرمایید.
ساعات پاسخگویی : صبح 10:30 تا 13:30
عصر:17:30 تا 23